Täällä sitä ollaan! :)

Olen haaveillut omasta blogista jo monta kuukautta ja ihastellut toisten kauniita koteja ja kuvia. Kaipasin jotain mukavaa omaa tekemistä lapsenhoidon ja työn ohella. Katsotaan miten käy! Ja opinko yleensä käyttämään tätä! :) Tervetuloa blogikyläilylle! Toivottavasti saatte pian jotain katseltavaakin...

tiistai 2. joulukuuta 2014

2.12

Moi!

Pikainen tervehdys!
Löysin joulujuttuja selatessani joskus vuosia sitten maalaamani jouluisen kuvan.
Maalausta tai piirtämistä tulee nykyään harrastettua tosi vähän. Tuntuu, ettei aikaa enää riitä muuhun kuin lastenhoitoon, työhön ja epätoivoiseen siivoukseen.
Muistan miten yläasteella minut valtasi mahdoton piirtämisvimma! Saatoin piirtää suosikki bändini kuvia aamusta iltaan. Yhdessä kuvassa meni noin 8 tuntia aikaa. Ja olin niin innoissani! Viikonloppu hurahti helposti mukavan puuhan parissa. Olin silloin melkoinen kotihiirulainen. Kaverit juhlivat ja mä vain piirsin ja hengailin kotona. :D

Ehkäpä sitä vielä joskus ehtii ja innostuu piirtämään. Jos vain hartiat kestävät. Piirsin joskus lähiaikoina tunnin verran ja sain hartiani melkoiseen kramppiin...heh!

-Tiina

1 kommentti:

  1. Ihan hirveen tuttu kuva! Onko tästä painettu joskus joulukortti tai jotain? Vai ootko joskus näyttänyt mulle tämän? :)
    Terveisiä ja ihanaa joulun odotusta teille :)

    VastaaPoista